Terug

Verzenden & retourneren

Verzenden & Retourneren 

   Onze postzendingen:

Orders zijn via de post toe te zenden. Alle zendingen zijn altijd volledig verzekerd.

CardWriter BV verzendt iedere werkdag pakketten binnen Nederland, maar óók naar België, Duitsland en bijna alle overige landen binnen de E.U.

 

  Wat zijn de verzendkosten ?

Binnen Nederland zijn er géén verzendkosten indien u kiest voor vooruitbetaling én het orderbedrag tenminste € 49,50 is. In andere gevallen rekenen wij slechts € 5,95.  

 

€ 0,00 (gratis) : verzending per Post in Nederland *) zie bovenstaande

€ 9,95 per zending naar België en Duitsland

€ 19,50 per zending naar Denemarken, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

€ 29,50 per zending naar Bulgarije, Estland, Finland, Griekenland, Letland, Litouwen,  en Roemenië.

 

*) In sommige gevallen bieden wij gratis verzending aan bij orders boven een bepaald drempelbedrag, in Nederland vanaf orderbedrag € 49,50, en/of staffelkorting(en) bij bepaalde aantallen van bepaalde artikelen. Als van deze verzending weer een deel retour komt waardoor de bestelling alsnog onder het aanvankelijke drempelbedrag (€ 49,50) uitkomt, verrekenen wij alsnog de verzendkosten en/of komen eventuele staffelkortingen te vervallen. Onder de €49,50 euro zijn de verzendkosten € 5,95 voor Nederland.

 

   Uw order afhalen bij ons?

 

Click & Collect - afhalen van uw bestelling

Vanuit overheidsbepaling is het óók weer de mogelijk voor Consumenten om een vooraf bestelde order op afspraak af te halen op onze vestiging (vanaf 10 februari 2021). 

Géén consumenten winkelverkoop tijdens de landelijke Lock down

De Nederlandse overheid heeft besloten om alle niet-essentiële winkels tot nader order te sluiten. Daardoor kunnen we u als consument helaas voorlopig niet meer verwelkomen in onze winkel voor reguliere verkoop- en/of adviesgesprekken, click- en collect is wél mogelijk (afhalen van uw bestelling).

Uiteraard blijft onze webshop 24/7 geopend, waar u toegang heeft tot al onze producten: wij verzenden al meer dan 20 jaar iedere werkdag door bijna geheel Europa!

Uiteraard blijft installatie bij u op locatie mogelijk! alle lopende afspraken met de monteurs vinden gewoon, met inachtneming van de richtlijnen vanuit de overheid, doorgang. Ook nieuwe afspraken voor installatie en/of uitrichtingen kunnen gemaakt worden.

Uiteraard blijft reparatie/herstel/vervanging aan apparatuur mogelijk! onze vestiging blijft conform overheidsregelgeving geopend voor reparatie-/herstel- en vervangingswerkzaamheden aan apparatuur. Om drukte te voorkomen: uitsluitend op afspraak mogelijk.

Uiteraard blijft onze B2B (groothandel) voor zakelijke klanten geopend! onze vestiging blijft conform overheidsregelgeving geopend voor zakelijke klanten die gebruik maken van onze groothandel en zakelijke dienstverlening. Om drukte te voorkomen: uitsluitend op afspraak mogelijk.

 

We danken u voor uw steun, loyaliteit en begrip. Hopelijk weer tot snel!

 

 

 Uw order annuleren ?

Het annuleren van een order vóór verzending of afhalen is geen enkel probleem en brengt géén annuleringskosten met zich mee. Indien het gaat om een order die via de post verzonden dient te worden kan dit zelfs in alle gevallen kosteloos tot het moment van verzenden.

Uitsluitend voor bestellingen van consumenten die per post verzonden zijn is het mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst de order alsnog te annuleren, (zie "afkoelperiode"), er zijn slechts enkele uitzonderingen van toepassing.

 

  Afkoelperiode ?

Uitsluitend op overeenkomsten met consumenten die op afstand zijn ontstaan is een zogenaamde afkoelperiode van toepassing. (Niet te verwarren met een proef- of probeerperiode die niet van toepassing is). De afkoelperiode waarbinnen producten retour mogen betreft 14 dagen. Voor een volledige terugbetaling dient dan sprake te zijn van volledigheid, nieuwstaat en vrij van gebruikssporen. Uitgesloten zijn o.a. zaken die op speciaal verzoek (op maat) gemaakt zijn; tijdschriften cq. vakbladen en abonnementen. Kosten voor retourzendingen zijn voor rekening en risico van koper en adviseren dus altijd aangetekend (en/of) verzekerd te verzenden. Een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag vindt dan binnen 14 dagen na uw wens tot annulering plaats via dezelfde betaalwijze als u de bestelling betaald had.

Zie specifiek artikelen 6,7,8,9 en 10 bij onze Algemene Voorwaarden.

Een modelformulier voor herroeping vindt u hier op onze pagina van algemene voorwaarden.

zie onderstaande voor retourprocedure:

 

 Procedure voor (retour)zending:

Indien u iets wenst te verzenden naar CardWriter is dat uiteraard mogelijk!

U kunt een RMA nummer aanvragen via onze klantenservice: [email protected] , wij sturen u dan de juiste gegevens toe (RMA staat voor Return Merchandise Authorization).

Houdt u er rekening mee dat uitsluitend zendingen voorzien van een geldig RMA nummer en voldoende frankering naar ons adres verzonden kunnen worden (deze worden anders helaas niet aangenomen en gaan automatisch retour afzender).

Zendingen komen voor uw eigen rekening en risico; zorg voor een goede verpakking. Wij adviseren om uw zending verzekerd te verzenden.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    CardWriter - Satelliet winkel 4.7 / 5 - 247 Reviews @ Trustpilot
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »