Klantenservice

CardWriter B.V. - Kamer van Koophandel 24332220 - BTW NL810738570B01

 

    1. vragen ?

 

Wij kunnen ons voorstellen dat bij de vele producten en diensten die wij leveren er tóch nog vragen kunnen zijn.

het is dan uiteraard is het mogelijk om onze vestiging te bezoeken of even telefonisch contact op te nemen (zie de contactpagina voor adressen en telefoonnummers). Een mailtje sturen kan natuurlijk ook!

 

 

2. installeren ?

 

Veel consumenten zijn reeds goed vertrouwd met de apparatuur die wij aanbieden. Mocht u liever gebruik willen maken van één van onze gecertificeerde installateurs dan is dat uiteraard mogelijk. Dagelijks installeren onze installateurs uiteenlopend van eenvoudige- tot en met zeer complexe systemen bij onze klanten.

 

Informatie over installaties vindt u op onze installatie pagina's.

 

  3. bestellen ?

 

Een bestelling kunt u eenvoudig via de webwinkel plaatsen. Dit geschiedt in slechts 5 stappen.

  • kies het artikel door op de knop "in winkelwagentje" te drukken : ( u kunt meerdere artikelen kiezen)
  • indien uw bestelling compleet is kunt u op de knop afrekenen drukken ( u krijgt dan een nieuwe pagina);
  • vul op de volgende pagina uw gegevens in en sluit af met de knop  << VERDER >> ;
  • op volgende pagina kiest u of u uw bestelling per post wenst te ontvangen óf wenst af te halen op een vestiging ;
  • op de laatste pagina kiest u de door u gewenste betaalmethode ;

 

  4. gegevens veilig via internet ?

 

De pagina's met persoonlijke gegevens communiceren uitsluitend via beveiligde (SSL versleutelde) verbindingen in de webwinkel van CardWriter BV. Ons privacy statement vindt u op Privacy Policy pagina.

 

5. annuleren ?

 

Het annuleren van een order is geen enkel probleem en brengt géén annuleringskosten met zich mee. Indien het gaat om een order die via de post verzonden dient te worden kan dit zelfs kosteloos tot het moment van verzenden.

 

 6. afkoelperiode ?

 

Uitsluitend op overeenkomsten die op afstand zijn ontstaan is een zogenaamde afkoelperiode van toepassing. (Niet te verwarren met een proef- of probeerperiode die niet van toepassing is). De afkoelperiode waarbinnen producten retour mogen betreft 14 dagen. Voor een volledige terugbetaling dient dan sprake te zijn van volledigheid, nieuwstaat en vrij van gebruikssporen. Uitgesloten zijn o.a. zaken die op speciaal verzoek (op maat) gemaakt zijn; tijdschriften cq. vakbladen en abonnementen.

Zie specifiek artikelen 6,7,8,9 en 10 bij onze Algemene Voorwaarden.

U kunt hiervoor een RMA nummer aanvragen via onze klantenservice: service@cardwriter.nl , wij sturen u dan de juiste gegeven toe. Houdt u er rekening mee dat uitsluitend zendingen voorzien van een geldig RMA nummer en voldoende frankering naar ons adres verzonden en aangenomen kunnen worden.
Zendingen komen voor uw eigen rekening en risico; Zorg voor een goede verpakking. Wij adviseren om uw zending verzekerd te verzenden (RMA staat voor Return Merchandize Authorization).

 

   7. postzendingen ?

 

Orders zijn af te halen op van onze vestiging maar óók via de post toe te zenden. Alle zendingen zijn altijd verzekerd.

 

CardWriter BV verzendt iedere werkdag pakketten binnen Nederland, maar naar bijna alle landen binnen de E.U.

 

  8. verzendkosten ?

 

Binnen Nederland zijn er géén verzendkosten indien u kiest voor vooruitbetaling én het orderbedrag tenminste € 50,00 is. In andere gevallen rekenen wij slechts € 5,95. 

 

€ 0,00 (gratis) : verzending per Post in Nederland *) zie bovenstaande

 

€ 9,95 per zending naar België en Duitsland

 

€ 19,50 per zending naar Denemarken, Engeland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

 

€ 29,50 per zending naar Bulgarije, Estland, Letland, Litouwen, en Roemenië.

 

  9. afhalen ?

 

Indien u een order wenst af te halen op onze vestiging ; kies u eenvoudig voor "afhalen" tijdens het bestellen.

Er zijn uiteraard géén kosten voor afhalen of andere 'verborgen' kosten die buiten het factuurbedrag in rekening gebracht worden.

 

Doorgaans kunnen wij alles vanuit voorraad leveren, om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij echter met klem om tóch uw bestelling via de webwinkel te plaatsen zodat de betreffende vestiging een laatste voorraad controle kan doen en e.e.a. klaar kan zetten (of reserveren). U ontvangt dan per e-mail een bericht indien e.e.a. afgehaald kan worden en kan in verreweg de meeste gevallen dezelfde werkdag.

 

Voor orders die u wenst af te halen hoeft u niet te betalen via de webwinkel ( ! ).

 

Uw order kunt in geval van het persoonlijk afhalen op een vestiging voldoen per :

  • contant
  • PIN betaling (heeft onze voorkeur)
  • creditcard (Mastercard, VISA of Maestro)

 

  10. betalen ?

 

Er zijn géén kosten voor de betaalmethode die u gebruikt, uitsluitend voor rembours zendingen berekenen wij de extra kosten van PostNL door a € 11,95. Houdt u er tevens rekening mee dat de vervoerders orders aan huis afleveren tot een maximaal bedrag van € 500,00.

 

Voor orders die op een vestiging afgehaald worden :

  •  contant
  •  PIN betaling (voorkeur)
  •  creditcard (Mastercard, VISA of Maestro)

 

Voor orders die per post toegezonden dienen te worden :

  •  iDEAL betaling
  •  MrCash / Bancontact 
  •  Vooruitbetaling per bank of giro
  •  Creditcard (Mastercard of VISA en Maestro)
  •  Bitcoin
  •  Rembours (uitsluitend binnen Nederland)

 

  11. garanties ?

 

Alle garanties lopen via CardWriter indien u het betreffende product bij CardWriter heeft aangeschaft. Middels een zogenaamd 'DOA-RMA formulier' (dat wij op verzoek toezenden) kunt u zaken die binnen de garantieperiode vallen aanmelden. Een verzoek daartoe dient u bij voorkeur in per e-mail (service@cardwriter.nl) mét vermelding van uw ordernummer (factuurnummer). CardWriter BV draagt dan zorg voor een correcte behandeling.

 

  12. reparaties ?

 

Uitsluitend apparatuur welk bij CardWriter is aangeschaft kan (binnen én buiten garantie) voor reparatie in behandeling worden genomen. Een verzoek daartoe dient u bij voorkeur in per e-mail (service@cardwriter.nl) mét vermelding van uw ordernummer (factuurnummer).

 

13. opmerkingen ?

 

Wij staan open voor alle opmerkingen, tips en suggesties die realistisch zijn en er toe bij kunnen dragen dat wij onze service en dienstverlening op een nog hoger plan kunnen krijgen ! Bij voorbaat onze dank.

 

14. tevreden ?

 

Wellicht vanzelfsprekend, maar indien u tevreden bent over de producten, service en dienstverlening vinden wij het altijd prettig om te horen en zijn u zelfs zéér erkentelijk indien u dit deelt met anderen !

 

15. klachten ?

 

Indien u onverhoopt een klacht heeft over een dienst, product en/of levering van CardWriter BV vernemen wij dit graag van u.

 

U kunt zich dan per e-mail wenden tot : service@cardwriter.nl

 

Of uiteraard wenden tot de vestiging waar u uw dienst of product heeft afgenomen en uw klacht betrekking op heeft.

 

Wij zullen e.e.a. zo spoedig mogelijk voor u in behandeling nemen (doch uiterlijk binnen 2 weken) teneinde een passende oplossing te vinden.

 

Mochten wij gezamenlijk niet tot overeenstemming kunnen komen, dan beschikt CardWriter BV ook nog over de professionele mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie indien er sprake is van een klacht die betrekking heeft op consumentenverkoop en/of dienstverlening op afstand.